Just do it

Ställdes inför ett val idag ett val som egentligen inte vore speciellt svårt att ta men på grund av mitt förflutna får mig att tveka. Ett val som skulle innebära en annan framtid än den jag har nu. Ett roligt val om jag lyckas.

Men valet kom väldigt plötsligt och jag var tvungen att göra det på fläcken vilket känns pirrigt inför någon sånt här vill jag grubbla i månader innan jag kommer till skott men nu blir det så.. Nu valde ja att tacka ja till det valet jag blivit erbjuden men det är det som är krukset då ska slumpen avgöra om det nu blir så! Så nu med pirrig mage måste jag vänta till i morgon för att få följande besked.

Då återstår att försöka att inte försäga sig till mamman och pappan, jag VET exakt vad dom kommer säga och ärligt talat om det inte blir så kommer det nog bli hårdare för dom än för mig och samtidigt tror jag min besvikelse blir större om jag pratar med dom pågrund av att då blir det verkligt om dom får veta! Så jag ska dra igen dragkedjan över munnen.

Så Don't look back look forward!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0