Whats up?

Här började jag möblera om i lägenheten och mitt i alltihop tappade jag sugen så nu sitter jag här mitt i allt stök och försöker hitta tillbaka till "möblerings suget"

Det är så typiskt mig när jag sätter igång jag flyttar en möbel (sängen) och då måste jag typ flytta bort alla andra möbler för att få den på plats och då får jag för mig att jag ska fixa till bokhyllan och alla grejer där i (istället för att flytta tillbaka alla möbler först)
Så står jag där med en tom bokhylla men grejer överallt i resten av lägenheten och läser igenom nått spännande papper som låg i bokhyllan och så är suget borta.....

Men nu ska jag rycka upp mig igen för så här kan det inte se ut
(Den här bilden tog jag när jag dragit ut nästan alla böcker ur bokhyllan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0