Old times

Spenderat helgen hemma med mor! Pappa skulle iväg på simtävling med min bror och mamma ville ha sällskap!

Det har varit mysigt... När hon inte tittat på skidor haha. Närå! Igår när hon tittade gick jag över till mormor och vi tittade i foto album. Dom första fotona mormor har är hon i i barn och ungdomsår och när mormor och morfar gifter sig och dom! Dom svart vita bilderna när mormor och morfar är unga när min morbror och moster är små besöken till Finland bilderna på min mormors mamma och min morfars mamma naturbilderna! Dom bilderna är jätte fina. Morfar har tagit många av bilderna och jag blir tårögd när jag tittar.

Är det nått jag skulle vilja ärva av mormor när hon går bort (trots att jag önskar att hon kunde leva förevigt) så är det, det där fotoalbumet. Trots att min mamma inte ens är med i dom där korten eftersom hon inte är född än!

Skulle vilja rama in dom och täcka en hel väg hemma! Väldigt vackra! <3

Här är några bilder (men det fanns många fler jag skulle velat ta kort på)

1. Är min mamma i tonåren med hennes små tvilling kusiner.
2. Min mormor med mina kusiner när dom var små.
3. Min mormor är den lilla flickan och hennes bror Nils är den långa pojken i mitten.
4. Är min stiliga morfar i unga år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0