Alla <3 dag!

Jaha så va det dax igen för den där dagen på året. Den dag man som är "upptagen" är jävligt stolt för att ha en partner, den dagen man håller lite extra hårt i killen/tjejen arm och man under dagen ständigt tänker "Hen är min och just idag vill jag att världen ska veta det extra noga!"
Den dagen man känner sig extra snygg och extra speciell. Den dagen man känner sig kärare en nånsin och har några fler fjärilar i magen.

Medans

Det är den dagen för en singel då man känner sig ful och ledsen. Den dagen då man bara vill stanna kvar i sängen för vem fan vill se dom där äckliga paren som håller extra hårt i sin partners arm och ser så förbannat mallig ut. Den dagen man påstår att vem behöver pojkvän när man har såna fina vänner och fin familj (som man säker har) som om det vore samma sak. Den dagen då man påstår att ha pojkvän/flickvän är överskattat att man trivs som singel, som man kanske gör resten av året men faaan inte idag.

Så kort och gott antingen är man jävligt glad idag eller jävligt bitter....

Och jag tänker bara säga en sak
Tacka vet jag Halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0