Lille bror och nalle

Idag läste jag en kapitel bok för 4-5 åringarna. Den boken heter lillebror och nalle. Nån som känner igen den?
( Jag minns att jag fick den läst för mig när jag var liten och tyckte den var väldigt bra!)

Jag gick riktigt in för att läsa den här boken ( när en dörr öppnades gjorde jag knarr ljud när han spottade i händerna spottade jag i händerna osv)

Ungarna tyckte det var sjukt spännande och när jag läst 2 kapitel och tyckte det var dax att sluta ville dom höra mer. Roligt när det är så tycker jag. Jag blir varm och go inombords då!

Samtidigt blir jag dock lite ledsen för jag får ju inte läsa färdigt den för dom och jag önskar att jag hade mina egna 4-5 åringar (alltså en fast avdelning med 4-5 åringar) som jag kunde läsa lille bror och nalle för!
Men men den dagen kommer så länge får jag nöja mig med idag och min varma go känsla inombords! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0