Begravning, jul och mellandagar..

Va på begravning den 20/12 det var så klart tungt och jobbigt! Det är synd att man bara träffar den sidan av släkten såna här gånger. Mamma börja prata släkt träff med min faster och det kan säkert bli roligt om det blir av.

Jul har kommit och gått. Jag var hemma hos mamma och pappa pelle kom den 23 på eftermiddagen och vi satt på uppe sittarkvällen sen hade vi mysigt på förmiddagen tillsammans sen åkte brorsan och jobba.

Det kändes lite konstigt att han åkte iväg att traditionen blev lite annorlunda för första gången så jag hela kan du vissla Johanna tillsammans med mormor annars brukar vi sätta oss att äta middag mitt i det programmet!

Juldagen åkte vi till moster träffa kusinerna deras respektive och barn. Mormor orkade inte åka med för hon hade fått feber på morgonen känns jätte konstigt när hon inte är med!

Men hon är bättre idag det är den 29/12 och jag är fortfarande kvar hos mamma och pappa åkte hem ett dygn och betalade lite räkningar, träffa Linnéa och lite sånt nu ska jag vara här till imorgon då ska jag åka hem och fira nyår!

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0