Ny dag!

haha fan va jag bloggar!
Roligt är det!
Men typ inga som läser den inte så konstigt är det heller eftersom jag knappt berättat att den existerar!
Tycker det nästan är som en dagbok när man bloggar!
Många delar av mittt liv finns på denna blogg!

Cyklade till jobbet i morse! Det var kallt och regnade sista biten! Det var ju inte så där jätte roligt jag som sätt fram i mot att cykla!
Men det gick bra endå jag såg massor med djur på vägen in och fruktade att jag skulle stöta i hop med ett vildsvin! Turen var på min sida och jag gjorde inte det!

Jobbet var härligt idag!
 Ett pass från 7-14 är ett precis lagom pass sen får man tid att hitta på något roligt om man vill när man kommer hem!

När jag cyklade hem lös solen och det var mycket finare väder en på morgonen vilken tur!!

Nu tror jag inte jag tänker skriva något mer!
JO jag vill Gratta Carro och Erik som nu är ett offentligt par!
Måste medge att jag är lite avis! :p
Nu ska jag gå och se på 2 and a half men!
I morgon börjar jag inte jobba fören 2 så jag kan ta det lungt på morgonen!

Japp det var allt!
14 dagar kvar till London och MAX <3

Kommentarer
Postat av: Carro

haha mja offentligt o offentligt, är väl vännerna som vet tihi



Och jag läser din blogg, du läser väl min? :O Jag tycker också det känns mer som en dagbok, och det är bara de mina som vet att den finns (tror jag) men de flesta har nog glömt bort den å läser inte så ofta ;) tycker om dig! Massa kärlek! <3

2008-06-24 @ 13:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0