Hej bloggare!

jag har fått veta att jag har två ig som jag måste fixa nu! En i Fsf och den kursen måste jag klara och en i Psarb!
Läraren som vi har i Fsf är helt dum i huvudet hur ska jag kunna klara den kursen!!

Nej men ärligt vad har jag någonsin gjort henne va ger henne rätten att trycka ner mig medans dom andra sitter och tittar på, vad ger henne rätten att peka ut mig för klassen och säga vad jag gjort som inte hennnes små favorit elever gör exakt samma sak fast hon inte bryr sig visst jag godkänner att vi kanske inte skulit hållit på med det på lektionen men va fan alla gör det det är bara som om hon letar att jag ska göra fel! Jag är trött nu och vill igentligen inte gnälla men hon ger mig inget val!

Men i allafall efter en lång och jobbig skoldag kommer jag hem och vet ni då va mamma berättar JO!!! ATT SIMPLE PLAN kommer på rockbjörnen Emmy steg flera meter och som om den dåliga skoldagen spolats bort eller iallafall känns som det var flera år sedan!! Simple plan kommer till sverige!!
JAG ÄLSKAR DOM! Dom måste förstått jag jag behövde dom därför beslöt dom sig för att åka hit!!!
Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0